معاونت فرهنگی
برگزاری اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه هنر اصفهان

بسیج دانشجویی شهید آوینی دانشگاه هنر اصفهان در روز پنجشنبه و جمعه 18 و 19 مهرماه اولین اردوی جهادی زیباسازی مدارس در سال جاری را در دانشگاه هنر اصفهان برگزار کرد.

مهم‌ترین هدف برگزاری اردوهای جهادی، سازندگی است. این سازندگی، همراه با ساختن خویشتن است. به عبارتی اولین هدف اردوی جهادی خود سازی است. این گذر از خود و اجابت حق بزرگ‌ترین و مقدس‌ترین غنیمتی است که از این سفر برای آدمی می‌ماند. در طی این سفر، تذکر و همیاری به یکدیگر در پیمودن پلکان رشد و کمک به سایرین برای ساختن فضای فرهنگی و مذهبی محیط نیز حاصل می‌آید.

در کنار این مزایا، رسالتی بر دوش جهادگران است و آن توسعه فرهنگ محرومیت زدایی در بین جوانان و ایجاد روحیه سازندگی و امید در مردم منطقه است. یکی دیگر از اهداف جهادی نیز سازندگی عمرانی، فرهنگی، علمی و بهداشتی در منطقه است.

در اردوی جهادی، دانشجویان با وضعیت زندگی یک منطقه محروم کشور در ابعاد مختلف فرهنگی، اعتقادی، معیشتی و بهداشتی و آشنا شده و از طریق تلاش مخلصانه برای سازندگی در آن منطقه در آن ابعاد، می کوشند که خود را ساخته و رضوان الهی را کسب کنند. در این اردو دانشجویان پسر دانشگاه، دبستان دخترانه‌ی شهید زاهدی روستای مزرعه‌شور از توابع شهرستان کوهپایه را در دو روز رنگ آمیزی و زیباسازی کردند. و همچنین با همکاری مردم مزرعه‌شور و گروه همت (گروه جهادی روستا) قسمتی از کف‌سازی و تکمیل دیوارهای مدرسه به عنوان فعالیت عمرانی انجام شد. لازم به ذکر است خود دانش آموزان در این کار خیر همکاری داشتند و از این امر بسیار شادمان بودند.

 
 
 
 
 
 
تاریخ:
1402/09/06
تعداد بازدید:
449
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
معاونت فرهنگي دانشگاه هنر اصفهان
خيابان حكيم نظامي، كوچه سنگتراشها، كوي چهارسوقي ها،مادي خواجه عابد، دانشگاه هنر اصفهان، معاونت فرهنگي دانشگاه هنر اصفهان
031-36262681-36262682   031-36262683
دانشگاه هنر اصفهان
كليه حقوق مادي و معنوي اين سايت متعلق به دانشگاه هنر اصفهان مي باشد.
ورود اعضا
Powered by DorsaPortal